Ustalanie priorytetów na liście rzeczy do zrobienia brzmi łatwo, ale w rzeczywistości może być nieco trudniejsze, niż mogłoby się wydawać.
Łatwo jest założyć, że odhaczenie jak największej liczby pozycji jest celale co z najważniejszymi zadaniami, np. tymi pilnymi? Czasami ich wykonanie zajmuje nieco więcej czasu niż wykonanie 10 małych zadań, ale mają one większą wagę.
Na czym więc skupiasz się, siedząc przy swoim eleganckim, nowoczesnym biurku?
Czy podczas tworzenia listy rzeczy do zrobienia skupiasz się na jakości, czy na tym, na czym naprawdę powinna skupić się Twoja uwaga?
Obejrzyj ten film, aby dowiedzieć się przydatny w jaki sposób ustalać priorytety jak profesjonalista.
Wszystko zależy również od środowiska, w którym się znajdujesz. Inspirujące środowisko pracy oznacza, że prawdopodobieństwo skupienia się na właściwym miejscu jest znacznie większe. Dlatego poszukaj prywatności, np. korzystając z biurka w biurku, i upewnij się, że starannie koncentrujesz się na wyborze właściwych zadań do wykonania w pierwszej kolejności.
Jak skupić się na właściwych zadaniach?